У Луганській міськраді презентували 70-сторінковий бренд-бук. Він містить інструкції, варіанти логотипів, правила їх розміщення в міському просторі, на сувенірній продукції, у друкованих виданнях тощо. Основою графічного вирішення логотипа стала квітка абрикоса, як одного із символів міста (на знімку). Луганський стандарт якості виконано у вигляді п’ятикутної зірки. П’ять літер «Л» — п’ять пелюсток, п’ять цінностей бренда міста: відкритість, динамічність, надійність, новаторство та взаємоспівпраця. Товаровиробники зможуть поміщати цей знак на свою продукцію. Як повідомив заступник міського голови Заза Зухбая, уже тривають переговори з підприємствами «Мілам», «Луганський м’ясокомбінат», «Динамо», «Лутрі» та іншими про розміщення бренда на їхній продукції.
Фото сайту «Коментарі: Луганськ».