Українська її частина повністю готова до роботи. Проблема виникла через бюрократичні процедури з боку Румунії. Євросоюз компенсує румунській стороні частину витрат при будівництві. Тому там зобов’язані проводити тендерні торги на кожній стадії робіт, що істотно затягує запуск.
На румунській території, крім переправи, мають намір створити вільну економічну зону зі складами.
Проект обговорюється з 1998 року, але домовленості про будівництво було досягнуто лише в 2006-му. В 2013 році будівництво поромного комплексу внесли в концепцію Державної цільової регіональної програми розвитку українського Придунав’я. Датою запуску називали тоді 2014 рік, потім — 2015-й, після чого його перенесли на травень 2018-го, потім на осінь і знову — на початок 2019-го. І ось тепер — знову-таки відстрочка.
При цьому технічна готовність переправи була підтверджена 23 вересня при виконанні двох тестових рейсів за участю прикордонних і митних служб обох країн. Рейс порома триває 7—8 хвилин в один бік, і до п’яти хвилин займають операції зі швартування.