Тепер його випробовують на наших залізницях.
Такі комплексні випробування стартували на станції Новомосковськ-Дніпровський сусідньої Дніпропетровської області. Щоб перевірити міцнісні, гальмівні, динамічні та інші характеристики новинки, фахівці встановили на неї відповідне обладнання.
Про всебічність і ретельність згаданих випробовувань свідчить хоча б той факт, що триватимуть вони загалом понад місяць. При цьому до них окрім спеціалістів підприємства-виробника долучаються представники Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту та деяких іноземних компаній-постачальників імпортного обладнання.
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 став другим вітчизняним зразком такої високотехнологічної продукції, створеним і виготовленим на Крюківському вагонобудівному заводі. Він має три вагони. Два з них — моторні, які вважаються головними, і один — безмоторний. Обидва головні вагони укомплектовані потужними силовими установками.
Водночас застосування сучасних технологій дає змогу економити дизельне пальне та підвищувати екологічні стандарти. У трьох вагонах поїзда облаштовано 170 місць для пасажирів. Для їхнього комфорту під час поїздки тут є все необхідне. Тепло у кожній такій хатинці на колесах забезпечують сучасні рідинні обігрівачі.
Не менш важливою складовою наближених до європейських стандартів зручностей став висувний пандус для посадки у вагон людей з інвалідністю. Тож виробники новинки сподіваються на те, що після випробовувань і початку експлуатації останньої на сталевих магістралях вони отримають нові замовлення від «Укрзалізниці».