Це електронний помічник, який працює у соцмережах. Він «розпитує» заявника про проблему, з якою той хоче звернутися до очільника області.
«Аби звернутися до облдержадміністрації, мешканці області можуть прийти на особистий прийом, зателефонувати на гарячу лінію чи подати заявку через сайт контакт-центру або колективних звернень, — зазначив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко. — Ще один варіант — скористатися «Губерботом». Цифровий сервіс допомагає спростити комунікацію та оперативно дізнаватися про проблеми, які хвилюють мешканців регіону».
Як повідомляє прес-служба Дніпропетровської ОДА, «Губербот» — спеціальна програма, яка працює на сторінках ОДА у Фейсбуці та Телеграмі. Вона допомагає заявнику швидко оформити пропозицію, клопотання чи скаргу. Ці дані потрапляють до контакт-центру ОДА. Аналітики переадресовують заявку департаментам, які надають відповідь протягом 7—14 днів. «Заявку можна оформити у будь-який час просто зі смартфона. До того ж це швидше, ніж, приміром, телефонувати на гарячу лінію, — пояснила начальниця аналітичного відділу контакт-центру Тетяна Зонова. — Маємо ідеї, як зробити чат-бота ще зручнішим. Наприклад, хочемо, аби з огляду на проблему та місце проживання заявника програма одразу пропонувала телефони відповідальних».