Новий вид імпортних вантажів з’явився у Херсонському морському торговельному порту. Тут активно приймають цемент з Туреччини. Обсяги його перевалки сягають 8—10 тисяч тонн на місяць. Нині підприємство працює з двома фірмами-замовниками, а на 2020-й ведуться перемовини ще з однією господарською структурою, каже директор ХМТП Олександр Сухін. Для порту це, звісно, добре: більше вантажів — більше заробітків. Хоча працівники підприємства ще пам’ятають, як десять років тому вітчизняний цемент через тутешні термінали йшов на експорт. Тепер українські цементні заводи переважно простоюють, тож будівельники самі змушені цей матеріал імпортувати. У кінцевому рахунку, він став дорожчим, тож і будівництво не дешевшає.