Систему з цистерною встановили на шасі автомобіля МАЗ (на знімку). Її можна використовувати для заправки як військових, так і цивільних літаків. За словами директора підприємства Миколи Чумака, консультуватися їздили до Німеччини, де виробляють аналогічного типу системи.
— У нашій державі ніхто не випускає таку техніку, — зазначив Микола Чумак. — Довелося шукати фахівців аж за кордоном.
Вартість аеродромного заправника — 1,3 мільйона гривень. Це без урахування автомобільного шасі.
— До нас приїздили менеджери з Бориспільського аеропорту і спершу не повірили, що такий заправник зробили у нашій державі, — продовжує розповідь директор заводу. — Гості відверто зізналися в цьому, водночас високо оцінили роботу фахівців і робітників підприємства. До речі, у Повітряних силах нам пояснили, що використовують заправники, які придбали ще 40—50 років тому.
Раніше на 45-му освоїли виробництво бензовозів для заправки військової техніки під час її експлуатації на полігонах чи на маршах. Нині виготовляють вісім типів систем: чотири для Міноборони і стільки само — для Нацгвардії.
З початком бойових дій на сході почали робити захисні решітки для БТРів, налагодили випуск пересувних автомайстерень для ремонту танків і бронетранспортерів у польових умовах. Постійно ремонтують техніку, пошкоджену на передовій.
За словами Миколи Чумака, обсяги виробництва зросли удвічі, чисельність робітників збільшилася зі ста до трьохсот осіб. Позаду залишилися часи, коли завод наближався до банкрутства.
Фото із сайту Вінницької міськради.