Так разом із громадами високогірних районів мають створити цифрову онлайн-платформу. На двомовному веб-ресурсі (українська та англійська версії) будуть зібрані та представлені інформаційні відомості про туристичні атракції ОТГ.
«Гуцульщина — один із найстаріших етносів Європи, де збереглися традиції. Туристів цікавлять не лише гірськолижні курорти та походи в Карпати, а й історико-культурна спадщина нашого краю. На уніфікованій інформаційній базі «Гуцульщина» будуть представлені відомості про ремесла, кераміку, гончарство, різьбярство, храми, архітектуру, побут, звичаї, традиції та обряди ОТГ. Використовуючи віртуальний контент, турист зможе самостійно спланувати свій маршрут. Буде турист — буде бізнес. У громад з’являтимуться можливості для самозайнятості, ведення господарської діяльності. Реалізація такої ініціативи має стати точкою зростання місцевих економік», — наголосив виконавчий директор агенції Ігор Мельничук.