Головна ідея челенджу — створити колаж із чотирьох різних світлин для різних соціальних мереж, які демонструють чотири сторони однієї особистості: професійну (для LinkedIn), сімейну й дружню (для Facebook), стильну (для Instagram) та пристрасну (для Tinder). Цей флешмоб підхопили музеї, галереї та культурні інститути з різних країн.
«Ми хочемо показати, що Леся Українка може бути різною, але при цьому не втрачає свого шарму і стилю», — зазначається на сторінці Новоград-Волинського музею. «Не уважайте мене за ідеал, — казала поетеса, — бо я не варта сього, скажу більше, — ніхто не вартий сього, бо ідеал, се ідея, а не людина».
Багатогранність постаті Лесі Українки також надихнула на участь в акції Першу львівську медіатеку, яка і собі скомпонувала колаж із чотирьох образів поетеси.
Житомирська область.
Фото зі сторінки Першої львівської медіатеки у Фейсбуці.