«Першим моїм рішенням, коли я почав працювати міським головою, була розробка концепції розвитку аеродрому. І маючи цю концепцію, я переконав міністра передати аеродром у комунальну власність», — заявив міський голова Львова під час зустрічі з представниками Міжнародної фінансової корпорації.
Він вважає, що це найбільша безглуздість з боку держави — передавати успішний аеродром у концесію. В Україні немає жодного такого аеродрому, приріст якого становив би 40%. Є аеропорт — є місто, немає аеропорту — немає міста, адже він приносить великі кошти, які інвестуються у Львів. Цей стратегічний об’єкт дуже важливий для розвитку держави, тим паче в умовах війни.
Андрій Садовий вважає, що просто передати летовище в концесію — вкрай небезпечно.
Львівський аеропорт нині посідає третю позицію за пасажиропотоком в Україні після Борисполя і Жулян, значно випереджаючи Одесу та Харків. Торік тут було відкрито дев’ять нових рейсів. Аеропорт співпрацює з 21 авіакомпанією, які виконують польоти у 50 напрямках. Пасажиропотік порівняно з 2018 роком зріс на 40%.
Проти передачі аеродрому в концесію виступають і народні депутати від Львівщини, зокрема, Михайло Цимбалюк. Він радить звернути увагу, чим закінчилася передача в концесію аеродромів у Черкасах і Івано-Франківську — повним крахом.
«Поспішно оформляти концесію — це завідомо приречений на невдачу проект. І я вдячний міжфракційному об’єднанню депутатів «Львівщина» за розуміння цієї проблеми і усвідомлення того, що львівське летовище не можна ставити під загрозу, експериментуючи з концесіями. Переконаний, що й інші об’єкти, які уряд запропонує віддати в користування стороннім фірмам, також потребують ретельного аналізу та вивчення, бо за красивими фразами дуже часто ховається велика шкода для держави», — вважає Михайло Цимбалюк.