На знімку: організатори підбивають підсумки акції «Купуй Галицьке! Вироблено у Львові».
Фото прес-служби ОДА.
По окремих групах товарів збільшено обсяги на 20% — це зазвичай споживчі товари.
Продукцію львівського виробника зі спеціальним брендовим логотипом нині можна побачити у 190 магазинах та супермаркетах області.
«Ця акція цікава і виробникам, і покупцям. Вона також збігається з концепцією гіпермаркетів, яка спрямована на підтримку локальних виробників та фермерів», — вважає керуюча одним з гіпермаркетів у Львові Тетяна Герасимова.
Така акція Львівської ОДА та торговельних мереж області проводиться вдруге. Цю ідею вже підхопили інші регіони, які прагнуть таким чином збільшити виробництво продукції та кількість робочих місць, зокрема й надходження до бюджетів усіх рівнів.
«Ми за здорову конкуренцію. Але водночас пишаємося місцевими виробниками, які показують прекрасні результати і випускають якісну продукцію», — наголосив заступник голови ОДА Василь Лозинський.