Вони пройшли тестові випробування й непогано себе зарекомендували на місцевих дорогах.

За останні п’ять років «Львівелектротранс» придбав 135 одиниць транспорту й віддав перевагу місцевому виробнику — львівському концерну «Електрон».

Оновлення електротранспорту стало можливим завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку, який надав 15 млн євро кредиту на придбання 50 нових тролейбусів, маршрути яких становлять 75 кілометрів.

Як розповів міський голова Андрій Садовий, Львів став найбільшим партнером ЄБРР серед усіх міст України. І така співпраця вигідна, бо, по-перше, тендерні процедури відбуваються за європейським законодавством, що мінімізує будь-які корупційні ризики й дає змогу закуповувати продукцію тільки високої якості; по-друге, банк — це інвестор, бо низькі кредити дають на термін 10 і більше років.

У нових тролейбусах встановлено сучасні кондиціонери у кабіні водія та в салоні, камери відеонагляду, вдосконалені системи GPS-відстеження, зарядні пристрої для телефонів та ґаджетів, роутери Wi-Fi. Кузови салонів виготовлено з низьколегованої неіржавної сталі з додатковим антикорозійним покриттям і облицьовано алюмокомпозитними панелями. Заводська гарантія кузова — 20 років.

Співпраця міської ради з львівським концерном «Електрон» розпочалася 2013 року, коли місто закупило перший український низькопідлоговий трамвай, а згодом і перший електробус місцевого виробника.

Завдяки оновленому транспорту вдалося вдесятеро зменшити передчасні технічні з’їзди трамваїв та тролейбусів через поломки з маршрутів. І, головне, жителі Львова тепер швидше долають відстані.

Львів.