Через специфіку рельєфу в області, де є понад 1000 мостів, їх будівництво та експлуатація мають свої особливості. Тож доповідачі наголошували на правильному підході до проектування штучних споруд, дотриманні технологічних процесів при їх будівництві, ухваленні технічно грамотних рішень, належному технагляді та експлуатації.
Часті повені завдають чималої шкоди транспортній інфраструктурі Прикарпаття. Пам’ятні руйнівні 2008 та 2010 років, коли раптова висока вода призвела до шалених розмивів опор мостів. Колоди та все, що несли потоки, створювали величезне навантаження на фундаменти та прогонову будову переправ. Чимало мостів не витримали та завалилися.
Для підсилення та довговічності таких споруд науковці пропонували нові технології, наголошували на зростанні навантажень, збільшенні пропускної здатності. При експлуатації важливо вчасно виявити проблему та запобігти руйнуванню і деградації шляхом армування несучих частин цих споруд, здійснювати ремонти та реконструкцію.
«Науковці мають передові розробки на рівні кращих світових стандартів. Напрацювання пропозицій щодо застосування сучасних проектних рішень і технологій стануть підмогою в нашій роботі», — наголосив начальник відділу штучних споруд департаменту розвитку мережі доріг Укравтодору Микола Левчук.
Фото: pravda.if.ua