Антимонопольний комітет України (АМКУ) в максимально короткі строки досліджуватиме факти необґрунтованого підвищення цін на лікарські засоби та предмети гігієни і штрафуватиме порушників.
Про це днями повідомила прес-служба АМКУ: «...факти необґрунтованого підняття цін на лікарські засоби та предмети гігієни будуть ретельно досліджуватися в максимально стислі терміни. Те саме стосується й інших потенційних зловживань, наприклад, створення штучного дефіциту...».
У комітеті підкреслили, що за антиконкурентну поведінку на порушника можуть накласти штраф у розмірі до 10 відсотків річного обороту. За дорученням Прем’єр-міністра України Вадима Шмигаля Антимонопольний комітет перевірить ціни на засоби індивідуального захисту. Було також проведено засідання РНБО з протидії поширенню коронавірусу.
Нагадаємо, ще 11 березня Кабінет Міністрів України заборонив експорт медичних масок та інших засобів захисту через зростання попиту на них, що пов’язано з коронавірусом. Уряд створив спеціальну інформаційну сторінку з усією актуальною інформацією щодо китайського коронавірусу: https://covid19.com.ua/
«Укрпошта» продовжує працювати в штатному режимі. У разі поширення коронавірусу працівники забезпечені респіраторами й масками. Компанія приймає і відправляє посилки всередині країни та за її межі. Про це повідомляє прес-служба «Укрпошти».
Зазначається, що компанія й надалі доставлятиме пенсії та грошові виплати мільйонам клієнтів, особливо пенсіонерам, які є найбільш вразливою категорією. Вони також зможуть здійснювати комунальні платежі вдома, отримувати побутові товари і продукти першої необхідності, щоб не піддаватися ризику і не йти в магазини або в місця значного скупчення людей.
Пенсійний фонд у зв’язку з уведенням карантину в країні не залишився осторонь і нагадав українцям, що більшість питань можна вирішити без особистих візитів до управління ПФУ. Це можна зробити, скориставшись онлайн-сервісами, йдеться в повідомленні Фонду в соціальних мережах.
Нині українці онлайн можуть отримати низку послуг: від подачі заяви про призначення пенсії в «один дотик» до отримання довідок чи проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»...
Водночас ПФУ повідомив і про те, що графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними. Для вирішення індивідуальних питань він пропонує телефонувати до контакт-центру Пенсійного фонду України за номером: 0-800-503-753.
Звісно, це не може не тішити. Але ПФУ не каже про те, що для отримання доступу до онлайн-сервісів необхідно хоча б раз відвідати відділення Фонду і владнати всі формальності особисто. Або мати електронний цифровий підпис.
Мобільний додаток «Пенсійний фонд» для входу до особистого електронного кабінету також вимагає наявність у клієнта електронного цифрового підпису. Тож недопрацювали.
Ну і зайве, напевно, нагадувати, як пишуть відвідувачі сторінки Пенсійного фонду, що працівники ПФУ, як і поштарі, і всі ми, — живі люди. Тому не завадило б обмежити контакти, а спілкуватися в електронному і телефонному режимах! І краще, щоб це було вирішено офіційно і на державному рівні! А те, що деякі сервісні центри «працюють за розкладом», на їхню думку, погано, оскільки всі як ходили, так і ходитимуть, наражаючи одне одного на небезпеку! І з цим не можна не погодитися.
Підсумовував Віктор БОНДАР.