Він прийматиме телефонні звернення, забезпечуватиме консультаціями та надаватиме допомогу пільговим категоріям громадян, які опинилися у скрутних життєвих обставинах, а у разі нагальної потреби — доставлятиме за місцем проживання продуктові набори, медикаменти.
— Насамперед йдеться про тих лучан, які опинилися у складних умовах: зокрема людей з вадами зору, опорно-рухового апарату, одиноких пенсіонерів, — розповідає радник міського голови Ігор Поліщук. — Це важливо ще й тому, що зупинено громадський транспорт, міжміські перевезення, у місті введені жорсткі обмеження роботи об’єктів інфраструктури.
Центр функціонуватиме до особливого розпорядження, тобто до завершення карантину. В ньому одночасно працюватимуть п’ять спеціалістів із числа працівників міської ради, а також волонтери, які здійснюватимуть за потреби виїзди до заявників додому та доставлятимуть продуктові набори, ліки.
У перший день, 24 березня, в тимчасовий оперативний центр надійшло 55 заяв. Зокрема, 36 осіб звернулися по допомогу з доставкою продовольчих наборів, 19 — за консультаціями та з іншими проханнями. Вже наступного дня 20 особам передали продовольчі набори, які надав Фонд Ігоря Палиці «Тільки разом».
Для уникнення випадків зловживань, шахрайства спеціалісти центру мають доступ до усіх баз даних, щоб перевіряти пільговий статус заявника та його життєві обставини.
Довідково
Тимчасовий оперативний центр працює з 08:30 до 17:30 щодня (без перерви та вихідних). Телефон «гарячої лінії» — 20-30-03 зі стаціонарного телефону або 0332-20-30-03 — з мобільного.
Фото з сайту Луцької міської ради.