— Перебування у карантині нам дедалі більше нагадує, що ми стаємо піддослідними кроликами, за якими спостерігають: на якому ж етапі карантину ми здамося. Гроші закінчилися — живемо, у парки, сквери не пускають — живемо без свіжого повітря, а тепер ще й гаряче водопостачання відключили у домівках. У кого немає бойлерів, мусять гріти воду на плитах у каструлях. Якщо сім’я, скажімо, з чотирьох чоловік, уявіть, як це клопітно. Адже закликають в умовах карантину особливо ретельно дотримуватись гігієни, часто мити руки. А де умови для цього? Ми регулярно платимо за послуги, то чому нам їх не надають? — пишуть до редакції рівняни Олександр Прокопець, Ольга Войтюк, Інна Березюк та інші.

Коментар керівника «Рівнетеплоенерго» (воно забезпечує теплом і гарячим водопостачанням частину Рівного) Юрія ПРИВАРСЬКОГО:

— Не всі так розраховуються, як автори звернень до редакції. Рівень розрахунків рівнян за спожиті послуги з початку опалювального сезону лише 64 відсотки. Тож ми змушені перевести колектив на триденний робочий тиждень.

Ми не можемо планувати ремонтів мереж, яких по місту 200 кілометрів, підготовку їх до нового опалювального сезону. А отже, постачати гарячу воду в оселі. Користуючись нагодою, хочу звернутись до мешканців Рівного: попри карантин і скруту, в якій опинилося чимало сімей, просимо все ж знайти можливість заплатити за надані послуги або реструктуризувати борги.