Голова Закарпатської ОДА Олексій Петров проконтролював будівництво дороги Іршава — Виноградів ще й тому, що місцеві активісти звинуватили шляховиків у неякісному проведенні робіт. Мовляв, насипають немитий річковий гравій.

Головний інженер фірми, яка прокладає автотрасу, Євген Савельєв розповів керівникам області та двох районів про технологію і наголосив, що гравійну суміш використовують як настил. А тоді вже стелять інші необхідні шари.

Матеріали, отже, використовують якісні: насамперед насипають основу — щебенево-піщану суміш, далі — асфальтобетон, щебенево-мастиковий асфальтобетон. Тож автошлях складається із трьох шарів з товщиною покриття 35 сантиметрів. Варто зазначити, що підрядник гарантує якість — покриття має служити 5 років.

Роботи ведуться на ділянці завдовжки десять кілометрів. Ширина проїжджої частини становитиме сім метрів. Зважаючи на сприятливі погодні умови, завершити роботи планують за три-чотири тижні.