Ректор КНУ імені Тараса Шевченка Леонід Губерський говорить:

«У цей дуже непростий час університет працює в посиленому режимі і докладає всіх зусиль для забезпечення якісної вступної кампанії 2020 року. Ми розуміємо, що цьогорічні абітурієнти та їхні батьки занепокоєні завершенням шкільного року в умовах карантину. Тому наше завдання — працювати так, щоб кожен, хто прагне вчитися в Шевченковому університеті, був максимально поінформований і зробив свідомий вибір на користь омріяної професії.

Пандемія вимагає від нас дотримання соціальної дистанції, натомість розвиток технологій створює нові можливості для спілкування, і цьогорічна вступна кампанія успішно пройде в активному онлайн-режимі! Для цього ми маємо найкращі технічні та людські ресурси!»

КНУ Ехро, так ще називають це дійство, — масштабна освітня виставка, адже до складу КНУ входить 14 факультетів, 7 навчальних інститутів, 2 коледжі, підготовче відділення, ліцей. Насичене університетське життя зробило освітню виставку КНУ інтерактивним, інноваційним фестивалем для абітурієнтів, чудовою нагодою одночасно познайомитися з усіма факультетами та інститутами, відчути їхню специфіку в порівнянні.

Освітня виставка KНУ Expo стала необхідністю, зважаючи на потенціал університету та попит на компетентнісну освіту в нинішньому суспільстві. І понад 436 освітніх програм — це лише мінімум з того, що може запропонувати сучасному абітурієнтові наш ЗВО. Про затребуваність вищої освіти від КНУ свідчить інтерес до заходу: за час проведення (чотири виставки за два роки) його відвідали майже 5 тисяч осіб, а охоплення створених у мережі Фейсбук подій «Загальноуніверситетський день відкритих дверей KНУ Expo» — щоразу понад 30 тисяч користувачів!

Подібний розмах передбачає відповідну локацію — легендарний Червоний корпус університету — місце, де ідеально розміщуються учасники виставки, де гармонійно поєднуються офіційна частина зі святково-фестивальною.

Заходи від KНУ Expo завжди насичені й різноманітні. Про особливості вступної кампанії можна довідатися як від представників підрозділів, так і від представників приймальної комісії; інформаційними стендами факультетів та інститутів опікуються особисто декани й директори, а будь-яку освітню програму озвучують її автори. Інтерес основної цільової аудиторії заходу — випускників шкіл та їхніх батьків — не згасає впродовж усього фестивалю.

Окрім офіційної частини, на гостей чекають майстер-класи, конкурси, змагання, показові виступи творчих та спортивних колективів, пробні вступні випробування до коледжів, психологічні тести, спортивне орієнтування та фантастичні експерименти від хіміків, фізиків, біологів та інших учасників.

На заході весело та з користю проводять час не лише цьогорічні випускники, а й значно молодші школярі, яких цікавить сама перспектива «знайти для себе щось нове». Гості прибувають з усієї України. Зацікавлення й очікування відвідувачів багатогранні: від IT-технологій та програмування, інтересу до всіх освітніх напрямів із філологічних дисциплін, захвату від можливостей, що їх пропонують факультети та інститути, до можливості вивчати математику, туризм чи географію. Високі оцінки університетської діяльності від майбутніх вступників — це приємність, що повсякчас покладає на всіх учасників навчального процесу ще й величезну відповідальність.

KНУ Expo вже став популярним майданчиком для ефективної комунікації між тими, хто дає знання, і тими, хто знання прагне отримати. А ще це можливість для підрозділів університету поспілкуватися між собою, що сприяє формуванню корпоративної ідентичності — запоруки спільного успіху. Саме тому KНУ Expo став щорічним фестивалем для абітурієнтів Шевченкового університету.

Детальніше про КНУ Ехро — на сайті: http://www.univ.kiev.ua/