Інформація про тендер розміщена на сайті Євросоюзу у форматі «запрошення до участі». Закупівля фінансується за кошти кредиту, виданого Європейським інвестиційним банком на суму до 20 млн євро.
Згідно з технічними умовами, трамваї повинні мати повністю низький рівень підлоги, зручний для маломобільних пасажирів і пасажирів з візками, довжину 26—32 метри, загальну місткість — не менше 250 осіб. Також виробник має надати супутні послуги, наприклад гарантію, комплекти запасних частин, сервісне гарантійне обслуговування тощо.
Спектр можливих учасників тендера досить широкий. Це можуть бути українські виробники на кшталт компаній «Електрон» або «Татра-Юг», закордонні — наприклад, польська «Песа», чеські «Шкода», «Прагоімекс» та інші, можлива навіть участь китайських виробників.
Окремо згадується, що для трамваїв українського виробництва, у тому числі й спільного з локалізацією в 30% і більше, може бути зроблена префенційна надбавка в 15% вартості.
Максимальна сума кредиту Європейського інвестиційного банку в 20 мільйонів євро дає приблизну ціну в 1,42 млн євро за вагон. Це приблизно відповідає вартості і 26-метрових трисекційних трамваїв «Песа», і 30-метрових «Електронів».
Кредит видається в рамках прийнятої ще восени 2016 року урядової програми «Міський електричний транспорт», яка передбачає виділення ЄБРР і ЄІБ 440 млн євро на розвиток проектів міського електротранспорту в різних містах України. Одеса при цьому одержує майже 50 млн євро. Кредит видається під державні гарантії.