Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» у співпраці з Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні» підготувала проект професійного стандарту однієї з ключових посад первинного рівня управління «Начальник служби персоналу (завідувач відділу персоналу) апарату місцевої ради» і запросила широкий самоврядний актив до його публічного обговорення.
Як пояснила виконавчий директор згаданої асоціації Валентина Полтавець, саме професійні стандарти визначають головні професії. Вони містять вимоги до підпорядкування такої посадової особи, умов її праці. Вона має обов’язково бути переможцем конкурсу, визначеного галузевим законодавством, складати присягу, пройти відповідне випробування (півроку) тощо.
Після публічного обговорення (а воно триватиме до 8 червня) Асоціація ОТГ подасть відповідну заявку до Науково-дослідного інституту праці і зайнятості населення Мінсоцполітики та НАНУ і в країні з’явиться ще один важливий професійний стандарт.