Як повідомляють в УІНП, художнє рішення для восьми постерів, які увійшли до серії, що надрукована в соціальних мережах Фейсбук, Твіттер, Інстаграм, розробив відомий український художник Андрій Єрмоленко. Плакати з серії також стали основою для соціальної реклами по всій Україні.
«Цього року ми відзначаємо 29-ту річницю проголошення незалежності України та водночас входимо у ювілейний рік, упродовж якого маємо належно підготуватися до 30-річчя, зібратися з думками та зрозуміти, чого досягли як суспільство, порадіти поступу й означити виклики. Це одна з причин, чому цього року ми хотіли нашою соціальною кампанією акцентувати на тому, що успіхи та звершення вільної України не є чимось ефемерним й абстрактним, але навпаки — сумою конкретних перемог і досягнень кожного з нас. Ми всі творимо образ незалежної України, всі причетні до того, якою вона є, якою буде та якою її сприймає світ», — каже голова Українського інституту національної пам’яті Антон Дробович.
Гасло інформаційної кампанії: «Незалежність — це ми!»