Про що не забув нагадати під час зустрічі із земляками. Крім найбільших підприємств регіону, він відвідав споруджувані й ті, що реконструюються, дороги та інші інфраструктурні об’єкти, які ввійшли в Національну програму «Велике будівництво».
«Південмашу» хочуть повернути увагу зарубіжних інвесторів
Президент України побував на Південному машинобудівному заводі, де зустрівся з його працівниками. Він зачепив питання стратегічного розвитку регіону, а саме — відновлення колишньої міцності колись одного із містоутворюючих підприємств Дніпра.
Президент України висловив готовність підтримати «Південмаш» у розвитку й допомогти підприємству з контрактами, у тому числі і з військовими: «Ми підставимо своє плече стосовно контрактів, зробимо все, щоб «Південмаш» став всеукраїнським брендом і повернув увагу всіх зарубіжних інвесторів, зацікавлених у продукції підприємства. А з військовими із приводу замовлень я поговорю».
Володимир Зеленський підкреслив, що його мрія — щоб Дніпропетровська земля стала космічним мозком і серцем не просто України, а всієї Європи.
«Ми захоплюємося, іноді навіть дуже часто, Маском, аплодуємо його проектам і чомусь забуваємо, що в нас є «Південмаш», неймовірні фахівці, що мають унікальні знання й унікальний досвід. Держава завжди підтримуватиме й розкриє цей потенціал максимально», — резюмував він.
Що стосується будівництва нового аеропорту в Дніпропетровській області, то Володимир Зеленський очікує, що після проведення необхідних тендерних процедур будівельні роботи розпочнуться вже наприкінці вересня.
Об’єднати всі великі міста
Володимир Зеленський ознайомився з перебігом реконструкції траси М-04 Дніпро—Кривої Ріг, що входить до Національної програми «Велике будівництво» (на знімку). Побудували цю дорогу 1966-го. Ремонт почали в серпні нинішнього року. У рамках проекту за два роки планується відремонтувати 44,886 кілометра дорожнього покриття.
Так, передбачається посилення основи дорожнього покриття, обладнання шару, що вирівнює дорожнє покриття, й обладнання верхнього шару з ЩМА, обладнання системи водовідведення, встановлення металевого огородження, дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки.
Як розповів глава «Укравтодору» Олександр Кубрак, роботи проводять за маршрутним принципом.
«Наприклад, Дніпро не був з’єднаний нормальною дорогою з Одесою. Н-11 з’єднує з Миколаєвом і далі від Миколаєва до Одеси є нормальний проїзд. Тобто від Дніпра через Кривій Ріг через Миколаїв до Одеси можна буде нормально проїхати.
Точно так само й у напрямку Києва: виїжджаємо на трасу М-03 Київ—Харків, далі їдемо трасою Дніпро—Решитилівка і буде нормальний проїзд. Усі великі міста будуть об’єднані», — за-значив він.
«Важливі й траса Дніпро—Кривої Ріг, і дорога на Нікополь, і абсолютно нова дорога на Київ. Важливо, щоб ми говорили про це, щоб уже наступного курортного сезону люди з усієї області могли доїхати на Азовське й Чорне моря якісними дорогами. Це магістралі, які зв’язують нашу країну», — розповів Володимир Зеленський.
До речі
Під час зустрічі із представниками ЗМІ, керівник Офісу Президента України Андрій Єрмак зазначив, що вже на початку вересня може відбутися зустріч радників лідерів «Нормандської четвірки»: «Пан Бонн (радник Президента Франції. — Ред.) зателефонував мені кілька днів тому і попросив перенести її у зв’язку з відрядженням. Сьогодні обговорюються дати — це перші числа вересня. Я думаю, що до 10 вересня ця зустріч відбудеться».
Фото president.gov.ua.