Ідеться, зокрема, про дочасну агітацію: в обласному центрі з’явились білборди із зображенням потенційних кандидатів та символіки партій. Дострокову рекламну кампанію, як зауважили в «Опорі», було розпочато й у соціальних мережах.
Не забувають учасники перегонів і про такий «ресурс», як благодійність. Приміром, до початку нового навчального року школярам встигли вручити подарунки з партійною символікою.
Про «чорний піар» в обласному центрі заговорили, коли хмельничанам почали телефонувати і цікавитися ставленням до одного з кандидатів на посаду міського голови. Його прихильникам надходили повідомлення з посиланням на сторінку з інформацією. Після того, як це викликало негативну реакцію користувачів соціальних мереж, сам кандидат на своїй сторінці у Фейсбуці назвав телефонні дзвінки брудною технологією.
Одна з партій повідомила про вихід фальшивої газети. Видання містило символіку партії, але не мало інформації про те, хто її замовив та надрукував. Тож представники міської партійної організації звернулись до поліції, яка склала протокол про порушення.
В «Опорі» нагадали також, що проекти, профінансовані з державного чи місцевого бюджетів і реалізовані державною чи місцевою владою, у жодному разі не можна вважати здобутками конкретних партій чи кандидатів.
Хмельницький.