А в червні сягнуло 3,9 мільйона одиниць. Із серпня закріпилось у межах 3 мільйонів щомісяця.

Майже 40 відсотків американців з тих, хто купив зброю цьогоріч, зробили це вперше. 40 відсотків серед покупців становили жінки. Це вдвічі більше, ніж у 2018-му.

Одна з причин ажіотажу з озброєнням полягає в тому, що в результаті виборів 3 листопада прогнозуються масові заворушення, які можуть охопити всю країну.

Звісно, будь-які ускладнення в США відчує на собі весь світ. У тому числі через те, що саме ця країна «виробляє» смисли та зміст поведінки для більшості людства. Наприклад, продукти Apple та Amazon наповнюють наші мізки. Частка таких об’єктів культури у ВВП США — найбільша у світі.

Зайве нагадувати, що вони створюються англійською мовою. Важливо інше: коли люди засвоюють якусь культуру, вона змінює їх мислення та навіть вигляд.

Англомовна музика, фільми, мода й публічні особистості стають прикладами для наслідування — на Заході та Сході. Те саме можна говорити про розповсюдження норм одягу і правила поведінки.

Зверніть увагу, як вияви насильства та погромів перекидаються на, здавалося б, благополучну Європу.

За таких обставин першорядне значення має не те, хто виграє вибори президента США, а чи буде збережена стабільність у цій глобальній державі.

Для довідки: англійською мовою послуговуються 1268 мільярдів людей, рідною вона є для 400 мільйонів людей; китайською — 1120 мільярдів, для 200 мільйонів з них вона є іноземною.

Англійська мова використовується у 77 країнах, французька — у 29, арабська — у 22, іспанська — у 20.

Для 85 відсотків населення англійська не є рідною.