А в червні сягнуло 3,9 мільйона одиниць. Із серпня закріпилось у межах 3 мільйонів щомісяця.
Майже 40 відсотків американців з тих, хто купив зброю цьогоріч, зробили це вперше. 40 відсотків серед покупців становили жінки. Це вдвічі більше, ніж у 2018-му.
Одна з причин ажіотажу з озброєнням полягає в тому, що в результаті виборів 3 листопада прогнозуються масові заворушення, які можуть охопити всю країну.
Звісно, будь-які ускладнення в США відчує на собі весь світ. У тому числі через те, що саме ця країна «виробляє» смисли та зміст поведінки для більшості людства. Наприклад, продукти Apple та Amazon наповнюють наші мізки. Частка таких об’єктів культури у ВВП США — найбільша у світі.
Зайве нагадувати, що вони створюються англійською мовою. Важливо інше: коли люди засвоюють якусь культуру, вона змінює їх мислення та навіть вигляд.
Англомовна музика, фільми, мода й публічні особистості стають прикладами для наслідування — на Заході та Сході. Те саме можна говорити про розповсюдження норм одягу і правила поведінки.
Зверніть увагу, як вияви насильства та погромів перекидаються на, здавалося б, благополучну Європу.
За таких обставин першорядне значення має не те, хто виграє вибори президента США, а чи буде збережена стабільність у цій глобальній державі.
Для довідки: англійською мовою послуговуються 1268 мільярдів людей, рідною вона є для 400 мільйонів людей; китайською — 1120 мільярдів, для 200 мільйонів з них вона є іноземною.
Англійська мова використовується у 77 країнах, французька — у 29, арабська — у 22, іспанська — у 20.
Для 85 відсотків населення англійська не є рідною.