Причому за їжу та прихисток їм не доведеться платити жодної копійки з власних кишень. Адже обласна державна адміністрація завбачливо розробила програму розвитку інформаційного простору, розраховану на 2021—2024 роки. А вона передбачає щорічні витрати в сумі двісті тисяч гривень на «організацію заходів щодо проведення прес-турів і журналістських десантів» (цитата). Тобто на піар упродовж наступних чотирьох років планують витратити вісімсот тисяч гривень!
При цьому проведення таких прес-турів для розвитку туризму на Херсонщині дає трохи більше, ніж нічого. Адже репортерів за казенний кошт зазвичай везуть уторованими стежками в дніпровські плавні, на чорноморські та азовські пляжі, Сиваш.
Ці маршрути вже давно вивчені й столочені тисячами ніг туристів, тому «десант» із відеокамерами та диктофонами жодних сенсацій тут не знаходить. Не дивно, що нинішнього року обсяги туристичного збору в регіоні впали на мільйон гривень. І навряд чи це спричинили тільки карантинні обмеження.