Документ спрямований на запровадження сучасних методів обслуговування, вироблення єдиного стандарту для підприємств, які приймають туристів, а також містян. Окремі розділи «Стандарту...» не потребують уточнень, бо їх назва дає зрозуміти суть викладеного матеріалу. Наприклад, «Кодекс гостинності», «Вісім кроків до серця гостя»... У них по пунктах розписано, як спілкуватися з гостями міста, використовуючи при цьому розроблені стандарти. Їх напрацьовували з урахуванням європейського досвіду, а також наших національних особливостей.
«При зустрічі гостя спіймай його погляд, привітайся українською, вияви зацікавленість. Це означатиме, що ти небайдужий до нього, а розмова українською надасть йому можливість відчути, в яке культурно-соціальне середовище він потрапив», — йдеться в одному з пунктів «Стандарту...»
У зв’язку з карантинними заходами презентували проект в онлайн-форматі. Трансляція відбувалася на сторінці у Фейсбуці «Вінницького стандарту гостинності» 24 листопада. Документ представила сертифікована експертка, бізнес-тренерка Оксана Марусич, вона ж координувала роботу з напрацювання «Вінницького стандарту гостинності». Його запровадженню у заклади сфери послуг та індустрії туризму сприятиме міська влада. Адже, зазначалося під час презентації, гостинність — це обличчя громади.
Перелік принципів гостинності створювали за участю спілки підприємців «Стіна». Коштами допоміг уряд Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств у рамках проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). Своє плече підставила міська влада, яка особливо зацікавлена у подальшому залученні туристів до рідного міста на берегах Південного Бугу.