Через карантин пасажирів поменшало, але й тих вимагають обслуговувати в обсягах, що не перевищують кількості місць для сидіння. Тим часом, транспортні витрати залишились колишніми, а то і зросли. Зокрема, зросла зарплата персоналу, яку закладають у собівартість тарифу.
Поки що в Сумах проїзд у маршрутці коштує 5 гривень, але він вже давно збитковий. Згідно з розрахунками, для досягнення мінімальної рентабельності необхідно запровадити 9-гривневий тариф — хоча б на період карантину. Про збиткову роботу повідомляють і в комунальному підприємстві Сумської міськради «Електроавтотранс». Тут обслуговують переважно пільговиків, значна частина яких користується транспортом безплатно. Тож вартість проїзду необхідно подвоїти — у тролейбусах до 9 гривень, а в автобусах — до 8 гривень. Остаточне рішення щодо цього має ухвалити міська влада.