Про це поінформувала начальник філії «Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк» Світлана Яківчик (на знімку), акцентувавши свою увагу на питаннях обслуговування внутрішньо переміщених осіб, роботи мобільних офісів тощо.

Забезпечено здійснення всіх фінансовихоперацій

За словами Світлани Яківчик, іноді працівники АТ «Ощадбанк» вимушені зупиняти роботу того чи іншого відділення на короткий проміжок часу, коли хоча б у одного співробітника діагностовано COVID-19. У цьому разі відділення зачиняється до отримання співробітниками відділення негативного тесту. Такі заходи вживаються задля безпеки наших клієнтів.

«Ощадбанк» продовжує повноцінно здійснювати усі банківські операції та кредитувати клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу і за власними програмами, і за державною програмою «Доступні кредити 5-7-9», — зазначила начальник філії «Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк». — У рамках цієї програми з кінця травня для підтримки бізнесу в умовах карантину запущено державну програму рефінансування для клієнтів «Ощадбанку» та інших банків, є можливість сплачувати 0 відсотків за кредитом до 31 березня 2021 року. Також для клієнтів — фізичних осіб скасовано пені й штрафи за прострочення за кредитами. Для тих клієнтів, які звертаються до банку та заявляють про свої фінансові труднощі, банком може бути розглянута програма реструктуризації за кредитом. Щодо таких заявників можуть бути застосовані відтермінування платежів або пролонгація строку користування кредитом за продуктами авто- чи кеш-кредитування».

Про особливості виплати субсидій

Щодо субсидій від держави Світлана Яківчик повідомила: за останні чотири місяці на карткові рахунки 49 тисяч клієнтів банку від Управління праці та соціального захисту населення (УПСЗН) надійшло майже 60 мільйонів гривень допомоги для сплати комунальних платежів.

«Найбільші зарахування відбулися у вересні та жовтні перед початком опалювального сезону, — зазначила вона. — Також, згідно з договорами між «Ощадбанком» у Донецькій області і комунальними підприємствами, за останні чотири місяці було зараховано на їхні рахунки понад 23 мільйони гривень компенсації у вигляді субсидій для покриття витрат мешканцям області за комунальні послуги. Але в області є такі субсидіанти, які зекономили на комунальних послугах, і субсидія за ними виявилася більшою, ніж фактично спожиті послуги. Отже, вони мають право на виплату зекономленого залишку. Таких осіб УПСЗН запрошувало до відділень банку для відкриття карткового рахунку й отримання коштів. На жаль, сьогодні налічується майже 4500 осіб, які не відгукнулися та не з’явилися до банку. Наголошую: особи, які не встигнуть звернутися до відділень банку для відкриття карткового рахунку й отримання коштів до 20 грудня, допомогу у грошовій формі через банк отримати не зможуть, і банк поверне ці кошти до УПСЗН».

Послугами користуються сотні тисяч пенсіонерів із числа ВПО

«Усі пенсійні та соціальні виплати внутрішньо переміщених осіб зараховуються на карткові рахунки вчасно й без затримок, — повідомила начальник філії «Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк» Світлана Яківчик. — Нагадаю, що в «Ощадбанку» Донецької області обслуговуються майже 280 тисяч пенсіонерів, які є внутрішньо переміщеними особами. Вони мають отримати понад 100 тисяч платіжних карток, які зберігаються у відділеннях банку та чекають на них.

Також строк дії платіжних карток внутрішньо переміщених осіб, у зв’язку з карантинними заходами в країні, було подовжено до 1 січня 2021 року за тарифним пакетом «Мій рахунок. Для ВПО». Проходження планової ідентифікації для ВПО перенесено також після 1 січня нового року + 60 днів після закінчення карантину. Але після отримання клієнтом платіжної картки та здійснення операції з пін-кодом для нього розпочнеться новий відлік часу для проходження фізичної ідентифікації. Отже, в умовах запровадженого карантинного режиму в країні рекомендую не поспішати зі зверненнями до банку та скористатися цим відтермінуванням. Щоб перевірити, за яким тарифним пакетом обслуговується ваша картка, термін дії якої закінчився у березні-листопаді 2020 року, пропонуємо клієнтам звернутися до контакт-центру за телефоном 0-800-210-800.

Також нагадую, що для клієнтів із числа ВПО було відкрито запис до відділень за допомогою електронної черги. Є кілька шляхів запису — через офіційний сайт банку, через дзвінок до контакт-центру за безплатним номером 0-800-210-800 або в чат-боті додатків Telegram чи Messenger, після проведення реєстрації картки в них. Запис в електронну чергу проводиться згідно з режимом роботи відділень та з розрахунку 15 хвилин на кожного клієнта. Записуватися потрібно заздалегідь».

На завершення Світлана Яківчик побажала жителям не хворіти й берегти своїх рідних та близьких. «Користуйтеся онлайн-додатком, сплачуйте платежі вдома та керуйте своїми рахунками на відстані, щоб обмежити соціальні контакти», — сказала начальник філії «Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк».

Фото з YouTube.