Такий вигляд має після ремонту шосе Луцьк — Рівне в селі Піддубці Луцького району.

Таким був лейтмотив запитань журналістів до керівника Служби автомобільних доріг в області Анатолія Посполітака на прес-конференції, присвяченій підсумкам дорожньо-будівельного сезону 2020 року.

Певні кроки в цьому плані в області вже зроблено. Так, у попередні роки відремонтовано шосе Луцьк — Львів, Луцьк — Володимир-Волинський, дорогу між Володимиром-Волинським і прикордонним містечком Устилуг. Автомобілісти вже починають забувати, що львівська магістраль не так давно була у суцільних вибоїнах, і щоб потрапити до Львова, їм доводилося робити чимале коло через місто Дубно, намотуючи зайві 50 кілометрів.

Але рекордним і найвдалішим для шляховиків області став нинішній рік. Як розповів Анатолій Посполітак, у службі він працює вже 10 років і не пам’ятає такого щедрого фінансування, яке було 2020-го, коли області було виділено 1,6 мільярда гривень, за які вдалося відновити 130 кілометрів шляхів. Цього року було виконано роботи на відрізках доріг М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече, Рожище — Ківерці, завершено об’їзні магістралі у Луцьку, Володимирі-Волинському тощо. Наступного року продовжаться ремонтні роботи на ділянках дороги М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече.

— Щодо міжнародної автомагістралі М-07 у напрямку Ковель — Любомль у нас стоїть завдання перевести дорогу в першу технічну категорію, яка передбачає дві смуги руху в кожному напрямку. На наступний рік у нас залишається 27 кілометрів.

Ми вже оголосили два тендери, маємо переможців на двох ділянках загальною довжиною сім кілометрів. І на решту 20 проектно-кошторисна документація має бути виготовлена до кінця року, щоб уже на початку наступного ми змогли оголосити тендери. Сподіваємося, що кошти будуть, і дорога до міжнародного пункту пропуску «Ягодин» матиме першу технічну категорію, — зазначив Анатолій Посполітак.

Як розповів керівник служби, наступного року в області продовжать капремонт трас. Зокрема, завершать роботи на шляхах із Луцька до Маневичів (напрямок до кордону з Білоруссю) та з Луцька до Ковеля. Трасу з Володимира-Волинського до

Устилуга хочуть розширити до двох смуг руху в кожен бік. Уже оголошено тендер на виготовлення проектно-кошторисної документації по автошляху Ковель — Турійськ із спорудженням нового мосту через річку Турію. На шосе Луцьк — Рівне в селі Дерно (рівненський напрямок) заплановано будівництво двох мостів через залізничні переїзди. І продовжиться ремонт цієї магістралі від Піддубців через Звірів до Арматнова з облаштування траси першої технічної категорії.

Анатолій Посполітак нагадав також про завдання Президента до початку літнього сезону відремонтувати дорогу Т-03-02 з Любомля до Шацьких озер. Уже оголошено тендери на ремонт цієї магістралі від Любомля до Піщі (кордон з Білоруссю).

— У наші амбітні плани входить також ремонт дороги Т-03-02 на ділянці Любомль — Верба, щоб відпочивальники з Львівщини могли їхати гарною трасою, — повідомив Анатолій Посполітак.

Зустріч з керівником Служби автомобільних доріг у Волинській області додала оптимізму. Є надія, що з часом волинянам не доведеться червоніти перед сусідами з Польщі та Білорусі за свої «автобани» з глибоченними ямами в асфальті, з ймовірністю загубити у них колеса, а то й життя. Здається, ми починаємо себе і тут поважати.

Фото з сайту  Служби автомобільних доріг у Волинській області.