Така мінімальна сума має бути зафіксована при проведенні операцій через реєстратори розрахункових операцій. Вона пояснюється тим, що кожний господарський об’єкт потребує таких витрат, як п’ять тисяч гривень мінімальної зарплати на одного працівника та не менше тисячі гривень для утримання об’єкта торгівлі, тобто орендної плати за приміщення, комунальних платежів, земельного податку тощо. Ще від 300 до 500 гривень коштує обслуговування реєстратора розрахункових операцій. Від 700 до 900 гривень потрібно заплатити за ліцензії та дозвільні документи.
Натомість, відповідно до даних податківців, у червні-серпні на 511 торгових об’єктах, через які здійснюється реалізація підакцизної продукції, середньомісячні виторги, проведені через реєстратори розрахункових операцій, становили менше п’яти тисяч гривень. Це може свідчити про приховування реального обсягу розрахункових операцій. Тож податківці попереджають, що перевірятимуть таких торговців.
В області вже проведено 102 перевірки суб’єктів господарювання, які декларували середньомісячні виторги менші від згаданої суми. Їм було донараховано понад 803 тисячі гривень. Після перевірок середньомісячні виторги на перевірених об’єктах збільшилися на п’ять—сім тисяч гривень.