Оскільки з 16 січня 2021 року набула чинності стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», яка передбачає, що всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою. Про це повідомила прес-служба офісу Омбудсмана.
«Наголошуємо, у випадку порушення мовних прав, ви можете звертатися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини шляхом письмового звернення на адресу: м. Київ, вул. Інститутська, 21/8, на електронну пошту:
hotline@ombudsman.gov.ua, а також на гарячу лінію Уповноваженого 0 800 501 720», — йдеть-ся у повідомленні.
У правозахисній інституції уточнили, що згідно з ухваленим законом на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін. «Нагадуємо, що згідно з прикінцевими і перехідними положеннями Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» Кабінетом Міністрів України має бути підготовлений та поданий на розгляд Верховної Ради України проект закону щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин», — зазначили в офісі Омбудсмана.