На ній побував цими днями голова Рівненської ОДА Віталій Коваль, ознайомився, як налагоджене виробництво.
«ТзОВ «Українська сірникова фабрика» — приклад підприємства, що виробляє продукцію з доданою вартістю. Доставляють сировину місцеві лісгоспи. Завдяки чотирьом автоматизованим лініям фабрика працює у змінному режимі. Підприємство функціонує легально. Умови на виробництві свідчать, що фабрика — приклад соціально відповідального бізнесу.
Вона забезпечує потреби України на третину, експортують продукцію й за кордон. Підприємство в числі тих, що стимулюють нашу економіку та дають змогу розвивати території області, — розповів Віталій Коваль. — Підприємство забезпечує роботою понад 300 осіб. Вони легально працевлаштовані та отримують «білу» зарплату, середньомісячна — понад 10 тисяч. Фабрика — один із найбільших платників податків в області».
«На рік ми виробляємо майже 630 мільйонів коробок. Виготовляють різні формати сірників, у тому числі камінні, газові та для барбекю. За зміну один майстер робить приблизно 400 коробок. Окрім того, фабрика почала виготовляти свічки — промислові та ручні. Для цього закупили німецьке обладнання, аналогів якому немає в Україні, — розповів директор фабрики Михайло Косарев. — На підприємстві виробничі лінії працюють надпродуктивно».
Але є у фабрики і проблеми, які потребують розв’язання на загальноукраїнському рівні, як, скажімо, ввезення екологічного клею, що використовується у виробництві сірників. Про це говорили під час зустрічі голова Рівненської ОДА Віталій Коваль та директор підприємства Михайло Косарев.
Фото прес-служби РОДА.
До речі
Наша газета також із... козаком Мамаєм
Уже у перші роки 90-х, коли розпався Союз, Україна почала відчувати дефіцит сірників, на закупівлю яких в Білорусі і Росії витрачалося майже 20 мільйонів доларів. Тому тодішній уряд доручив Міністерству промислової політики терміново організувати й налагодити виробництво українських сірників.
У стислі строки це доручення було виконане. Так у місті Березне на Рівненщині з’явилася Рівненська сірникова фабрика. Згодом усі ми звикли купувати українські сірники, на яких був зображений завжди бадьорий і усміхнений козак Мамай.
На українських сірниках була також реклама парламентської газети «Голос України», яка висвітлювала будівництво і становлення цього потрібного підприємства.
Олександра ЮРКОВА.