До того ж згадана вантажівка рухалася дорогою державного значення Полтава — Олександрія, на якій відповідними нормативами дозволено перевозити не більш як 40 тонн. За таких обставин у Службі автомобільних доріг в області нагадали про те, що фактично така само вага (орієнтовно 90 тонн) наповненого щебенем залізничного вагона... І водночас зауважили: їхня служба не уповноважена виписувати порушникам габаритно-вагових норм передбачені в таких випадках штрафи.
Це мають робити працівники Державної служби з безпеки на транспорті. До них в автоматичному режимі надходить підтверджена фотофіксацією інформація про такі порушення з двох стаціонарних комплексів, установлених на Полтавщині наприкінці минулого року. Перший із них почав діяти саме у Підгорівці ще на початку листопада. Невдовзі змонтували другий на дорозі також державного значення Дніпро — Решетилівка поблизу міста Кобеляки.
Та обидва вони, за даними САД в області, й досі функціонують у тестовому режимі. Натомість, скажімо, трасою Полтава — Олександрія щодоби курсують 8—9 тисяч транспортних засобів. І практично третина з них, за інформацією тих таки регіональних представників «Укравтодору», перевантажені... До речі, таку само пропорцію порушень вагових норм вони констатували й у листопаді 2020 року, коли рапортували про відкриття першого в області стаціонарного комплексу для зважування автомобілів у русі.
Якщо відтоді нічого не змінилося, то навіщо тоді встановлювали на оновлених трасах ті дорогущі «іграшки», які коштують десятки мільйонів гривень? І скільки протримаються без руйнувань хоча б дві згадані дороги, в ремонт і реконструкцію яких тільки на Полтавщині останніми роками «закатали» мільярди(!) гривень, якщо по них і далі щодня гуркотітимуть «залізничні вагони» зі щебенем?