Де саме в цьому регіоні має пролягати основна дорога? Про ці та інші варіанти дорожньої інфраструктури міркували на нараді в Закарпатській ОДА, яку провів її очільник Анатолій Полосков.
Він підтримав ідею ввести до проекту один із головних туристичних шляхів, який пролягає через Хустський і Тячівський райони, — автомобільну дорогу Синевир — Колочава — Буштино з під’їздом до КПП «Яблунівка» на українсько-румунському кордоні.
Тож очільник ОДА доручив облуправлінню лісомисливського господарства надати пропозиції щодо внесення до «Малого карпатського кола» лісових доріг, які вже існують, щоб, покращивши їхній стан, можна було створити додаткову вело- та пішохідну туристичну інфраструктуру. Також дано доручення, інформують з облдержадміністрації, забезпечити виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво лісової дороги від урочища Омножанський до підніжжя Синевирського перевалу з подальшим погодженням з Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
До речі, «Мале карпатське коло» — це амбітний проект, який відчутно скоротить доїзд через Карпатський хребет до привабливих цікавинок туристичної сфери — зокрема Синевирського озера. І має на меті, через розвиток туризму, сприяти підвищенню рівня життя місцевого населення та створенню якісної дорожньої і туристичної інфраструктури.