Цей амбітний проект поступово втілює Брошнів-Осадська територіальна громада. Довжина колишньої залізниці — 60 км, аж до села Осмолода. Наразі йдеться про перші 5 км, але й на них треба десятки мільйонів гривень. Це обговорювалося на засіданні постійної комісії облради з питань екології, раціонального природокористування та розвитку туризму.
«Брошнів-Осадська територіальна громада на відновлення цього привабливого туристичного об’єкта шукає різні можливості фінансування. Це, зокрема, проекти транскордонного співробітництва, розвитку гірських територій. Виділяють і власні кошти. Тож і обласна рада продовжить співфінансування», — зазначила Галина Макота, заступниця начальника управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації.
На Івано-Франківщині є успішний приклад роботи Вигодської вузькоколійки. «Карпатський трамвай» з’єднує селище Вигоду із гірськими територіями Долинського району. А це сприяє зростанню туристичного потоку та надходжень до Вигодської тергромади.
На комісії під головуванням Сергія Басараба та за участю першого заступника голови облради Василя Гладія заслухано звіт про виконання комплексної регіональної цільової програми розвитку туризму за минуле п’ятиріччя.