Йшлося про підсумки минулого року — зокрема, про виконання національної програми «Велике будівництво» в регіоні та про те, які наступні дороги і мости треба відремонтувати вже найближчим часом.
Шляховики скаржились на недофінансування, а повпреди ОТГ — на брак уваги до «дрібних» місцевих проблем. Щодо останнього, йдеться про дороги місцевого значення, особливо ті, що ведуть до невеличких або віддалених сіл і хутірців. Туди або звідти не лише складно добиратися, особливо у негоду: через розбиті шляхи мешканці таких населених пунктів опиняються у справжнісінькій небезпеці, бо не можуть розраховувати на вчасну допомогу лікарів, правоохоронців, пожежників та інших служб.
Не залишилася поза увагою учасників круглого столу і проблема якості доріг — і побудованих, і відремонтованих. За словами новообраного міського голови Охтирки Павла Кузьменка, деякі з доріг, відремонтованих на території громади минулого року, вже почали «сипатися», тому цього року на них знову доведеться витрачати гроші. Голова Шалигинської ОТГ Юрій Матвієнко повідомив, що до цієї громади взагалі не дійшла черга «Великого будівництва» — у рамках програми не було побудовано або відремонтовано жодного об’єкта. Тож шалигинці сподіваються, що про них не забудуть у цьому році.
Щодо якості робіт, то на цьому фахівці RGM group зупинились окремо. Посадовців територіальних громад, котрі не знаються на тонкощах шляхового будівництва, поінформували: дуже часто недовговічність дороги «програмується» ще до початку її прокладання. Розроблення проектно-кошторисної документації замовляють виконавцям, котрі мало на цьому розуміються або виконують вимогу максимально зекономити на будівництві. Але коли у дороги не вистачає бодай одного шару асфальтобетону, вона довго не прослужить. Через рік-другий спрацює формула, яку теоретично всі знають: скупий платить двічі.