Така різниця в підходах до комунальної політики вже наочно вимальовується в діяльності оновлених органів самоуправління на Херсонщині. Приміром, Каховська територіальна громада засукала рукави й узялася реалізувати амбітний план перетворення вулиці Набережної у райцентрі на зону відпочинку молоді — із скейтпарком, дитячими майданчиками, фонтаном, пішохідними доріжками. У місцевому бюджеті на втілення проекту в життя передбачили 9 млн грн, і це тільки на першому етапі. Загалом його реалізація коштуватиме втричі більше, але тут думки городян та депутатів збігаються — для того, щоб зробити Каховку привабливішою для гостей міста й комфортнішою для самих городян, грошей не шкода.
Натомість у сусідньому Херсоні чи не найвартіснішим «проектом року», в який хочуть вкласти понад дванадцять мільйонів гривень, залишаються... додаткові виплати нинішнім чиновникам виконавчого апарату міськради та компенсації високопосадовцям, звільненим після виборів. А також придбання інтерактивного комплексу й нового сервера для забезпечення «більш ефективної» діяльності міськради. Прості херсонці погоджуються, що нова техніка для управлінців — воно, може, й добре. Та, напевне, починати варто не зі створення зручностей для батьків міста, а з наведення порядку в самому мегаполісі з хронічно розбитими дорогами, обшарпаними фасадами історичного центру й стихійними звалищами на кожному пустирищі.