І якщо в тролейбусах жодних проблем з цим немає, про «живі гроші» там забули, то в маршрутках водії їх беруть, попри те, що усі буси обладнано валідаторами.

У міськраді відбулася робоча нарада за участю директора департаменту економічної політики Бориса Смаля, начальника управління транспорту та зв’язку Володимира Степанова і перевізників. Під час зустрічі, зокрема, відзначалося, що попри всі попередні домовленості водії продовжують брати у пасажирів готівку. Це є порушенням умов договору.

«Якщо перевізники не проведуть роботу зі своїми водіями і такі випадки й надалі відбуватимуться, то з початку березня міськрада розриватиме з ними договори. Контроль у громадському транспорті посилюватиметься, і контролери разом із працівниками департаменту муніципальної варти виявлятимуть осіб, які не оплачують проїзд електронним квитком», — попередив Борис Смаль.

Пропозицію окремих перевізників встановити вартість не шість, як є нині, а вісім гривень для тих, хто платить банкнотами, Борис Смаль назвав спробою фактичної легалізації обігу готівки. Більше того, тінізація плати за проїзд може мати для лучан і гостей міста негативні наслідки. Оскільки вже сьогодні до міськради надійшло звернення від п’яти перевізників щодо збільшення ціни за проїзд. Ними надано й відповідні економічні розрахунки. Проте до підписантів цих документів є низка запитань, адже розрахунки спираються тільки на дані за валідацією. Однак не враховано тих, хто оплачує проїзд «живими грошима». Ці суми ніде не фіксують, квитки пасажирам не видають. І це дає підстави перевізникам вкотре вимагати у міської влади перегляду тарифів. Тобто через людей, які не бажають розраховуватися електронними квитками, можуть постраждати усі лучани та гості міста.

Луцьк.