Конкретний приклад — міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького, в який було вкладено 1 млрд 300 млн гривень державних коштів. Про це повідомив на вчорашньому брифінгу Михайло Цимбалюк («Батьківщина»).
Торік, нагадав обранець, була спроба віддати аеропорт в концесію: «Але, дякуючи депутатам різних фракцій, ми його обстояли на засіданні комітету. А ті, хто хотів прибрати до рук, ніби заспокоїлися». Однак, за словами депутата, минулого тижня трудовий колектив Львівського аеропорту отримав листа за підписом держсекретаря Міністерства інфраструктури України про можливість зміни форми власності. «Львівський аеропорт — стратегічний об’єкт, — зазначив народний депутат. — Це об’єкт військового призначення і державне підприємство, яке показує результати вдалого господарювання. Там фаховий колектив, який в непростих умовах карантину відкриває нові маршрути до Європи і не тільки. І нам, депутатам Львівщини, не зрозуміло — якими критеріями керується уряд, коли робить спробу чи завести інвестора, чи віддати в концесію, чи взагалі обмежити діяльність цього державного підприємства». Михайло Цимбалюк звернувся до уряду з вимогою залишити аеропорт у державній власності й додав, що трудовий колектив готовий представити план розвитку цього підприємства.
Вл. інф.