З цього приводу перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький сказав: «Підрядник зводить стінку за новітніми технологіями, щоб вона була надійною і міцною. Її влаштовують секційно, через великий нахил земляного полотна. А щоб відводити воду з ґрунтів, у стіну вмонтовують дренажні труби.
Роботи проводяться на території Карпатського біосферного заповідника».
На частині дороги підрядник підмурує низову підпірну стіну, яка захищатиме дорожнє полотно від річки Чорна Тиса. Її висота — 6 м. Це одна з найвищих низових конструкцій, які доводилося будувати в країні для захисту дороги від повені. Уже є практичний досвід. Адже на цьому відрізку торік встановили найдовшу низову стінку в державі: її довжина — 1,6 км, а висота — 4—5 м.
Другий автошлях. Незабаром, щойно дасть змогу погода, продовжиться ремонт гірської дороги Колочава — Усть-Чорна — Калини — Бедевля. Торік там відремонтували більш як два кілометри. Ця ділянка зазвичай дуже завантажена, що істотно впливає на рівень зношуваності дорожнього покриття. Тому її ремонт дорогий і відбуватиметься у кілька етапів.
«Для повного відновлення необхідно приблизно 400 млн грн. А весь дорожній фонд області на 2021 рік становить 332 млн грн. Тому вирішили поетапно ремонтувати дорожнє покриття. Це означає, що одну ділянку буде оновлено повністю, для цього з дорожнього фонду виділено 11,5 млн грн. На інших проведуть поточний ремонт для забезпечення належного проїзду», — каже Владислав Данило, директор ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області.
Третій напрямок — прикордонний. Будівництво державної об’їзної дороги М3 та реконструкція мосту на території КПП «Чоп (Тиса) — Загонь» — пріоритети української сторони у співпраці з угорськими партнерами. Тож за участю першого заступника голови ОДА Мирослава Білецького, заступника голови ОДА Іштвана Петрушки, дорожників відбулася онлайн-зустріч з угорськими партнерами.
«Територією Закарпатськоії області пролягають міжнародні транспортні коридори та здійснюється значниий обсяг вантажних і транзитних експортно-імпортних перевезень. Саме тому важливе значення має розбудова дорожньо-транспортної та прикордонної інфраструктури. Я думаю, що вдасться реалізувати наші амбітні плани і ми вийдемо на новий рівень», — так підсумував зустріч Мирослав Білецький.
Отже, заплановано будівництво нового автошляху М3, об’їзної дороги навколо міста Берегове і ремонт мосту на українсько-угорському кордоні на КПП «Тиса» — «Загонь».
До речі, проект М3 — це будівництво нової дороги першої категорії протяжністю 10 км, яка пролягатиме від угорського кордону до М-24, а далі до автотраси М-06 Київ — Чоп. Це продовження угорської траси — М3 від Будапешта до міста Вашарошномень територією України. У межах цього проекту має постати новий КПП «Дийда». Цьому сприятиме також будівництво дороги довкола міста Берегового і далі до міжнародного автомобільного прикордонного переходу (МАПП) «Лужанка» на кордоні з Угорщиною.
Закарпатська область.