Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
27
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 340
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 90
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 61
-
4З початку року 1182 агрогосподарства отримали понад 6 млрд грн за програмою «Доступні кредити 5-7-9» 53
-
5Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир 51