Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
27
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Верховна Рада України прийняла Закон щодо вдосконалення регулювання угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень та кримінальних правопорушень, пов’язаних з корупцією 61
-
2Перший віцеспікер Олександр Корнієнко здійснив дводенний робочий візит на Житомирщину 52
-
3Верховна Рада України прийняла за основу законопроєкти 48
-
4Євгенія Кравчук: Складено першу підозру російському археологу за злочин проти української культурної спадщини в Криму 43
-
5Комітет з питань правоохоронної діяльності рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому законопроєкт щодо вдосконалення регулювання угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень та кримінальних правопорушень, пов’язаних з корупцією 42