Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
27
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.
![Громадський транспорт Херсона ходитиме довше](http://www.golos.com.ua/images_article/orig/2021/03/220321/trol.jpg)
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Сьогодні відзначають Міжнародний день людського братерства 79
-
2Верховна Рада України вдячна Нідерландам за вагому військову та гуманітарну підтримку України 71
-
3Голова Верховної Ради України та Голова Великих Національних Зборів Туреччини обговорили стратегічне партнерство та досягнення справедливого миру в Україні 61
-
4Нові посади, на які призначені українські парламентарі у ПАРЄ 60
-
5ТСК затвердила попередні результати і висновки розслідування можливих фактів порушень при встановленні тарифів на транспортування природного газу 59