Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
27
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань інтеграції України до ЄС: Польща розпочала головування в Раді ЄС 69
-
2Комітет з питань бюджету інформує про основні підсумки роботи за 2024 рік 64
-
3Оголошується набір до Молодіжної ради при Голові українського Парламенту 64
-
4Тижневі освітянські та наукові новини від Комітету з питань освіти, науки та інновацій 60
-
5Найбільш важливі закони у гуманітарній та інформаційній сфері прийняті Верховною Радою ІХ скликання 50