«Якщо Міжнародний аеропорт «Львів» є тягарем для держави і його передача в концесію є безальтернативним рішенням, то громада готова взяти цей об’єкт з державної у комунальну власність», — з такою пропозицією до уряду звернулася міськрада Львова. Це реакція громади на заяву міністра інфраструктури Владислава Криклія під час Українсько-німецького бізнес-форуму про ймовірність передачі в концесію Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького.

Занепокоєння викликали насамперед дві причини. По-перше, йдеться про стратегічний військово-цивільний об’єкт, яким користується Міжнародний центр миротворчості та безпеки «Яворівський полігон». По-друге, завдяки якісному менеджменту летовище є фінансово стабільним. Передача його в концесію може наразити на серйозний ризик національну безпеку країни. В умовах гібридної війни ніхто не може гарантувати, що розпорядник аеропорту не зазнаватиме ворожих впливів.

«Просимо врахувати культурне, економічне та геополітичне значення Львова для країни. Аеропорт є важливим для розвитку регіону та якісного забезпечення щоденного життя його мешканців. Протягом останніх трьох-чотирьох років істотно збільшилися надходження до міських та регіональних бюджетів за рахунок в’їзного туризму, зросли інвестиції у нерухомість, у розбудову готельного та відпочинкового бізнесу. Тому будь-який експеримент щодо аеропорту викликає у львів’ян побоювання та виправдані застереження», — вважають депутати міськради.

Міжнародний аеропорт «Львів» — один із найсучасніших в Україні, збудований напередодні Євро-2012, нині динамічно розвивається.

Львівська область.

Фото прес-служби міської ради.