Розповідаючи про суть і мету ініціативи, директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко зазначила: «Навчальний курс проекту «Прямуємо до успіху» — для тих, хто прагне опанувати сучасні інструменти роботи в Інтернеті та має намір розширити свої професійні компетенції. Навчальна програма стане корисною для власників, керівників, працівників мікро-, малих та середніх підприємств, самозайнятих осіб і для людей, які перебувають у пошуку роботи. Всі слухачі здобудуть актуальні знання та навички, затребувані у роботодавців. З нашого досвіду знаємо, що найбільш зацікавлені у цьому внутрішньо переміщені особи та мешканці, які постраждали внаслідок конфлікту на сході країни. Розробники програми намагалися, щоб курс був зрозумілим, максимально практичним та нетривалим».
Навчання відбувається на базі Міжнародного інституту підприємництва. За словами партнера проекту, директора цього інституту Людмили Степаненко, у навчальної програми є низка особливостей і переваг.
«По-перше, зручним для учасників є короткий термін навчання — лише чотири тижні в онлайн-форматі, — перелічує особливості курсу Людмила Степаненко. — По-друге, навчальна програма та матеріали розроблено найкращими фахівцями за принципом «нічого зайвого, тільки головне». Розроблення контент-стратегії, основи копірайтингу та SMM, створення, адаптація та візуалізація контенту з урахуванням особливостей соцмереж — це лише частина усього навчального. І, по-третє, фаховий склад тренерів та менторський супровід кожного учасника проекту».
Через пандемію значно зросла частка роботи та комунікації саме в онлайн-форматі. Отже, такі спеціальності, як SMM-фахівець або контент-менеджер, уже більше не сприймається, як «сидіти в соцмережах», — вони стають затребуваними професіями на ринку праці.
Одна з учасниць першого набору «Прямуємо до успіху» — Світлана Шутова із селища Олександро-Калинове Костянтинівського району.
«Я вирощую томати та деякі фрукти, а потім їх в’ялю, роблю пастилу тощо, — розповідає вона. — Обсяги виробництва невеликі, й до пандемії продавала свою продукцію на місцевих ярмарках та виставках. Були спроби просувати продукцію через соцмережі, проте це виходило не так ефективно, як хотілося. З початком карантинних обмежень онлайн-торгівля стала чи не єдиним можливим варіантом отримання доходу та виживати. Отже, питання додаткового навчання постало дуже гостро. Випадково від організаторів програми дізналася про безплатне навчання «Прямуємо до успіху» для тих, хто хоче здобути базові навички з маркетингу».
Світлана Шутова вдячна тренерам та організаторам проекту за корисну інформацію, нестандартне викладання матеріалу, наявність підтримки та зворотного зв’язку.
Фахівці підтверджують: уміння адаптуватися до змін та навчання впродовж життя — запорука успіху у сучасному світі.
Донецька область.