Для цього необхідно отримати з держбюджету 6,3 мільярда гривень. Ще 68 кілометрів прикордонних доріг відремонтують за рахунок кредиту Республіки Польща.
Найбільше дорожнє будівництво розгорнеться на Північній об’їзній Львова за рахунок коштів ЄБРР та Європейського інвестиційного банку, що є гарантією відповідності всім екологічним та безпековим стандартам. Нова дорога траси Київ—Чоп з’єднає три шляхи, що ведуть зі Львова до кордону з Польщею. Її будівництво розпочнеться восени і триватиме чотири роки. Як розповів Максим Козицький, ще один важливий проект — дорога Стрий—Ходорів. Вона проляже від Стрия аж до Ізвариного Луганської області й фактично зшиє Україну.
Третій важливий напрямок — дороги біля кордону. Польща цьогоріч розпочинає будівництво автомобільного пункту пропуску Нижанковичі—Мильховіце, який дасть змогу розширити співпрацю з країнами ЄС і дасть новий поштовх розвитку прикордонних районів. А для цього необхідно облаштувати дороги державного значення.