Представники міської влади, що скасувала ще в листопаді минулого року пільгу, до них не вийшли.

Водночас обласна влада вимагає від місцевих громад передбачити витрати на компенсацію пільгових перевезень. У регіоні проживає понад 435 тисяч осіб, які мають право на пільговий проїзд. І, за розрахунками Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників, для покриття витрат на їхнє перевезення на рік необхідні 134 мільйони гривень.

Як результат — торік в ОДА надійшло приблизно п’ятдесят скарг від населення на відмову в пільговому проїзді. Найчастіше вони стосувалися приміських маршрутів у Запорізькому районі.

«Неприйнятним є той факт, що з місцевих бюджетів витрати автоперевізників компенсуються на рівні не більш як 10% від фактичної потреби. Місцевим радам необхідно передбачити в бюджетах громад витрати на компенсацію в обсязі фактичної потреби. Також громади мають затвердити порядок надання й використання коштів на пільговий проїзд», — заявляє директор департаменту промисловості та розвитку інфраструктури ОДА Марина Барановська.

За її словами, навести лад в обліку пільгових перевезень допомогло б уведення в громадах електронного квитка. На сьогодні програми компенсації пільгового проїзду прийнято в Запоріжжі, Токмаку, Енергодарі, Мелітополі, найближчим часом вони стартують ще в дев’яти громадах.

Варто зазначити, що скасування пільг і введення карантинних вимог серйозно позначилися на обсягах пасажирських перевезень. Так, за два місяці року пасажирооборот знизився в 2,5 раза. Найбільше впали перевезення автомобільним транспортом і тролейбусами.

Фото «Акцент».