Виготовлений на розташованому в Кременчуці Крюківському вагонобудівному заводі новий сучасний дизель-поїзд ДПКр-3-002 проходить випробування на Південній залізниці.

Після пусконалагоджувальних і приймально-здавальних робіт настав етап тестування в русі. У свій перший пробний рейс за маршрутом Кременчук — Люботин через Полтаву разом із новими господарями дизель-поїзда — залізничниками — вирушили представники згаданого кременчуцького підприємства, на якому його складали. Зокрема, зацікавленими пасажирами стали спеціалісти проектно-конструкторського управління, корпусу пасажирського вагонобудування, технічного контролю КВБЗ, а також старший інспектор-приймальник «Укрзалізниці».

Під час цього пробігу належало перевірити роботу всіх систем поїзда безпосередньо в русі.

Загальна довжина маршруту від Кременчука до Люботина й у зворотному напрямку становила півтисячі кілометрів. Долаючи цей шлях, металевий «кінь» засвідчив свою надійність і, так би мовити, не спотикався... За словами заступника головного конструктора з пасажирського моторвагонного рухомого складу Крюківського вагонобудівного заводу Івана Кутумова, котрий також брав участь у випробуваннях, усі системи — управління, опалення, тяги та інші — працювали у штатному режимі, без збоїв і зауважень.

Як повідомили власкору «Голосу України» у прес-службі ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», згаданий дизель-поїзд є другим, переданим виробничниками «Укрзалізниці» за контрактом, укладеним із нею ще 2018 року. Перший вони передали залізничному відомству 27 грудня 2019-го. А загалом контракт передбачає виготовлення для «УЗ» шести таких поїздів. На заводі сподіваються, що надалі партнери вчасно й без зволікань виконуватимуть свої фінансові зобов’язання, що дасть змогу прискорити виконання їхніх замовлень.

На знімках: під час випробувань у русі всі системи дизель-поїзда працювали в штатному режимі.

Фото з сайту ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».