Завершено проектування, і найближчим часом буде підписано угоду на проведення держекспертизи цього об’єкта.
«Це важливий об’єкт на стратегічному вантажному напрямку на майже 100-кілометровій дільниці Ковель — Ізов — Держкордон, яку ми електрифікуємо. Згідно з проектом електрифікації цього напрямку, ще одну тягову підстанцію буде збудовано на станції Володимир-Волинський», — зазначив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.
Електрифікація напрямку Ковель — Ізов — Держкордон експлуатаційною довжиною 94 км дасть змогу вийти на новий рівень в експортних вантажних перевезеннях. Зокрема, збільшити вагу вантажних поїздів з 4,6 до 5,5 тис. т, підвищити пропускну спроможність дільниці та скоротити строки доставки вантажів. Завдяки впровадженню електротяги на цій дільниці магістралі вивільниться 10 магістральних тепловозів, істотно зменшаться викиди продуктів згоряння в атмосферу (12 тис. т/рік) та на 136,4 мільйона гривень на рік зменшаться експлуатаційні витрати.
Довідково
Станцію Ізов відкрито 1979 року. Основний вантаж — українська залізна руда. Діє пункт прикордонного контролю Ізов (для вантажів). Станція Ізов є кінцевим пунктом приміських потягів, що курсують із Ковеля. У бік Польщі здійснюється лише вантажний рух. Хоча технічно можна запускати й пасажирські потяги. Досі перевезення українською частиною магістралі здійснювалися за допомогою тепловозів, польською — електровозами.