Не лише підвищити якість послуг для населення, а й істотно збільшити їхню кількість дасть змогу новий Центр надання адмінпослуг, який відкрили в Мелітополі на вулиці Чернишевського у форматі «Прозорого офісу». У приміщенні розташовано й інші служби міської влади, що дозволило зосередити в одному місці основні міські служби.

У будівництві центру взяли участь представники різних галузей влади, залучали фінансування з декількох джерел. Міська рада стала учасником програми «U-LEAD з Європою», що дало можливість навчити персонал, підвищити його кваліфікацію, отримати рекомендації з вирішення організаційно-правових питань тощо. Кошти виділили і на забезпечення віддалених робочих місць адміністраторів центру меблями, офісною технікою, програмним забезпеченням тощо.

На створення і забезпечення функціонування центру, у тому числі послуг соціального характеру у форматі «Прозорий офіс» з державного бюджету було виділено субвенцію в розмірі 9,4 мільйона гривень, частину коштів залучили з міського бюджету.

«Підвищення якості надаваних населенню послуг — пріоритет роботи нашої команди. Цю роботу ми розпочали ще в 2014 році. За підтримки міжнародних партнерів удалося організувати один із найкращих адмінцентрів в області. Тоді надавали майже 80 послуг і пишалися цим. А сьогодні в «Прозорому офісі», у сучасних умовах з високотехнологічним обладнанням професійний персонал надаватиме 261 адміністративну послугу. І на цьому ми не зупиняємося — в майбутньому кількість адмінпослуг буде збільшено до 500. Цю роботу оцінять жителі всього Мелітопольського району. Ласкаво просимо в новий адмінцентр — його двері відчинено для всіх громадян України», — зазначив народний депутат Сергій Минько.

Під час відкриття центру Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Людмила Денісова наголосила, що Мелітополь багато в чому є прикладом для інших міст.

«Це перспективне місто, яке дуже швидко розвивається й дуже чисте. Тому відкриття «Прозорого офісу» дає приклад, як бути прозорими у всіх сферах життєдіяльності, справах і мріях. А наміри надавати майже п’ятсот послуг в адміністративному центрі — амбіційні. Це наміри сильних людей. Коли держава разом з містом об’єднує кошти і зусилля — тоді й будуються такі міста і об’єкти», — сказала Людмила Денісова й додала, що жителі Криму можуть приїжджати в Мелітополь і в новому ЦНАП отримувати закордонні паспорти: «І я обов’язково скажу про це кримчанам, щоб вони одержали такі послуги».

Тільки в першому кварталі ЦНАП у Мелітополі надав майже 11 тисяч адміністративних послуг. Як запевняють представники міської влади, з відкриттям нового приміщення поліпшиться не лише якість послуг для населення, а й істотно збільшиться їхня кількість.

«Мелітополь крок за кроком щомісяця показує приклад для всіх населених пунктів і міст у побудові комфортного і якісного життя для кожної людини. А бізнес області й Мелітополя робить ще один крок до того, щоб його діяльність була максимально комфортною», — вважає заступник голови облради Геннадій Фукс.

Фото з відкритих джерел.