Захід проведено у рамках пілотного проекту «Розробка маркетингових стратегій та брендів громад».
До участі долучилися 13 громад області. Спеціально для кожної з них було розроблено брендбук, який відображає головні цікавинки тієї чи іншої території, риси її жителів, географічні особливості тощо.
Дизайнери проекту зауважили, що для створення бренда неодмінно потрібно відвідати кожен регіон та відчути його особисто, щоб передати атмосферу населених пунктів. Кожна з громад представила на зустрічі чимало брендованої продукції — від значків, ручок та календарів до кашкетів, еко-сумок тощо.
Нині ПРООН завершує у рамках компоненту «Розвиток місцевого самоврядування та реформа децентралізації влади» реалізацію пілотної ініціативи, спрямованої на покращення візуального іміджу сіл, селищ та міст Луганської та Донецької області.
Луганська область.