У нас, на Волині, в сфері газопостачання суттєві зміни. Це, зокрема, справжня вакханалія в цифрах, виставлених абонентам до сплати за місяць. Від різкого їх збільшення до незрозумілого зменшення у порівнянні з сумами, вирахуваними на основі конкретних місячних показників. У квитанціях зникли графи з попередніми і поточними показниками, що обіцяє значні проблеми при звірках. У графі «до сплати» тепер вказують не суму за спожитий газ, а якийсь плановий показник. Заяви й скарги приймаються лише обласним колцентром, а він працює з 8-ї до 17-ї години! Вражає відсутність безоплатних телефонних ліній, як це організовано в інших енергокомпаніях. Вважаю, що неефективність менеджменту, безвідповідальність працівників АТ «Волиньгаз» вимагає термінового втручання й виправлення.
Людмила ЗАНЬ, пенсіонерка.
Волинська область.