Нові користувачі, що потрапляють на головну, намагаються зрозуміти по ній зміст ресурсу.
Якісна розробка інтернет-магазину та правильно побудована головна сторінка — запорука того, що знайомство з вашим онлайн-ресурсом не завершиться у перші секунди, а приведе до плідної співпраці.
Структура і функції блоків
Традиційна структура головної сторінки для інтернет-магазинів може бути розширена з урахуванням специфіки ніші, але вона обов'язково включає такі блоки:
● Шапка (хедер);
● Головне меню;
● Промо-блок;
● Текстовий контент;
● Блок лояльності;
● Підвал сайту (футер).
Ознайомимося докладніше з функціями кожного блоку та особливостями його наповнення.
Шапка сайту
Хедер — заголовок сторінки, тут неодмінно має бути назва компанії та логотип, call-to-action, слоган, можливо посилання на інформацію про акції чи саму компанію, контактний телефон. У шапці також зазвичай розташовують:
● посилання на кошик;
● вхід/вихід з особистого кабінету користувача;
● кнопки реєстрації, авторизації;
● вибір мови (країни або валюти);
● пошуковий рядок.
Не слід намагатися вмістити в обмеженому просторі все найцікавіше. Головне — за дві-три секунди переконати відвідувача, що у вас є товари, потрібні йому, і що це солідний інтернет-магазин, а не сайт-одноденка.
Меню
Меню — навігаційний розділ, що відповідає за зручність переміщень користувача інтернет-магазином. Тут в обов'язковому порядку мають бути:
● каталог з товарами;
● умови доставки;
● варіанти оплати.
Розширений каталог товарів розміщують горизонтально або в лівому вертикальному блоці. Великі ресурси використовують обидва варіанти. Якщо в хедері не помістилося посилання на інформацію про бренд (магазин) або контакти, додайте їх до меню без коливань.
Візуальний блок (промо-блок)
Мета промо-блоку: запропонувати потенційному покупцеві щось особливе і рекордно швидко сформувати бажання зробити замовлення. Саме тут потрібно розміщувати оголошення про поточні та майбутні акції, бонуси, вигідні пропозиції. У промо-блоці можна розмістити:
● найпопулярніші товари;
● найвигідніші за ціною або унікальні товари;
● цікаві нові надходження.
Інтернет-магазини із незначним асортиментом можуть розміщувати у візуальному блоці графічно оформлений каталог або прев’ю карток товару.
Текст
Завдання текстового контенту на головній сторінці:
● інформування покупців щодо переваг (користь, якість, вигода) продукції та бонусів для клієнтів магазину;
● просування веб-ресурсу в пошуковій видачі;
● використання техніки активних продажів тощо.
Грамотний, структурований текст, доступний, зрозумілий і цікавий вдало доповнюється візуальними елементами, що концентрують на собі увагу відвідувачів.
Блок підвищення лояльності
У конкурентних нішах без цього блоку на головній сторінці ніяк не обійтися. Тут можна розміщувати:
● відгуки клієнтів;
● ліцензії;
● сертифікати;
● нагороди;
● інші офіційні документи.
Зміст блоку спрямовано на переконання потенційного покупця у безпеці співпраці, її вигодах, зняття заперечень, заспокоєння тривоги та мотивації здійснити замовлення.
Футер
Футер, або підвал сайту, також повинен стимулювати відвідувачів ресурсу до логічного продовження взаємодії. Тут розміщують:
● посилання на головні розділи онлайн-магазину (інформацію про умови оплати, доставки, обміну);
● контакти (можна дублювати дані з шапки або додати інформацію);
● call-to-action — кнопка, яка буде максимально ефективною, оскільки користувач уже склав уявлення про магазин і товари;
● посилання на ваші групи у соцмережах;
● політику конфіденційності;
● вік сайту та інші чинники демонстрації надійності ресурсу.
Чітке подання інформації, стриманий дизайн і контрастна кольорова схема футера — важливі умови його ефективності.
Розробка головної сторінки — процес індивідуальний. Орієнтуючись на класичну схему, необхідно враховувати унікальні функції та потреби вашого бізнесу. Тільки тоді головна сторінка комерційного сайту може бути потужним інструментом для продажу товарів.